عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان daruonline و آدرس daruonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 76
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 528
:: بازدید ماه : 591
:: بازدید سال : 3248
:: بازدید کلی : 22213

RSS

Powered By
loxblog.Com

نحوه راه اندازی مشاغل: راهنمای گام به گام
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 15:10 | بازدید : 733 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

شروع یک تجارت کوچک جدید؟ بدانید از کجا شروع کنید و چگونه می توانید به موفقیت برسید.

  • شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع کار کاملاً آماده شده اید ، اما متوجه شوید که اوضاع تقریباً خراب خواهد شد. برای راه اندازی یک تجارت موفق ، باید خود را با تغییر شرایط وفق دهید.
  • انجام تحقیقات عمیق در بازار در زمینه زمینه و جمعیتی مشتریان بالقوه شما بخش مهمی در تهیه یک طرح تجاری است. این شامل اجرای نظرسنجی ها ، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق درباره سئو و داده های عمومی است.
  • قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود ، باید نام تجاری خود را بسازید و افرادی را که با باز کردن درهای خود برای تجارت آماده پرش هستند ، دنبال کنید.

با هر کارآفرین یا صاحب مشاغل کوچک صحبت کنید و به سرعت خواهید فهمید که شروع کار به کار زیادی نیاز دارد. یک ایده بدون تلاش به یک تجارت تبدیل نمی شود. 

برخی از کارآفرینان تازه کار تلاش های لازم برای ایجاد یک تجارت را درک می کنند ، اما ممکن است آنها با بسیاری از مراحل لازم برای راه اندازی یک تجارت آشنا نباشند. اگر می خواهید برای ایجاد یک تجارت تلاش کنید ، می خواهید مراحل لازم برای رسیدن به اهداف خود را بدانید. 

وظایفی مانند نام بردن از مشاغل و ایجاد یک آرم واضح است ، اما در مورد مراحل کمتر منشعب و به همان اندازه مهم چطور؟ خواه تعیین ساختار کسب و کار شما باشد و یا تهیه یک استراتژی دقیق بازاریابی ، حجم کار می تواند به سرعت جمع شود. به جای چرخاندن چرخ های خود و حدس زدن در مورد محل شروع ، این لیست 10 مرحله ای را دنبال کنید تا تجارت خود را از لامپ بالای سر خود به یک نهاد واقعی تبدیل کنید.

 

1. ایده خود را اصلاح کنید.

اگر به فکر راه اندازی مشاغل هستید ، احتمالاً قبلاً در مورد آنچه می خواهید بفروشید یا حداقل بازاری که می خواهید وارد آن شوید ، تصوری داشته اید. به جستجوی سریع شرکتهای موجود در صنعت انتخابی خود بپردازید. بیاموزید که رهبران کنونی برندها چه کاری انجام می دهند و بدانید که چگونه می توانید این کار را بهتر انجام دهید. اگر فکر می کنید مشاغل شما می توانند کاری را تحویل دهند که شرکت های دیگر تحویل نمی دهند (یا همان کار را سریعتر و ارزان تر انجام می دهند) ، ایده خوبی دارید و آماده ایجاد یک طرح تجاری هستید. 

گلن گوتک ، مدیرعامل مشاور و مربیگری بیدار ، به بیزنس نیوز دیلی گفت: "به قول سیمون سینک ،" همیشه با چرا شروع کنید "  "خوب است بدانید که چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید. در این فرآیند ، ممکن است عاقلانه باشد که بین [اینکه] این کسب و کار به شخص شخصی خدمت می کند یا به یک بازار چرا ، تفکر قائل شوید. ، دامنه تجارت شما همیشه بزرگتر از مشاغلی است که برای تأمین نیازهای شخصی طراحی شده است. " 

گزینه دیگر  افتتاح حق رایزنی  شرکت مستقر است. مفهوم ، مارک تجاری و مدل تجاری در حال حاضر موجود است. تنها آنچه شما نیاز دارید مکان مناسب و وسیله ای برای تأمین هزینه های عملیات خود است. 

صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید ، درک استدلال ایده خود بسیار حیاتی است. Stephanie Desaulniers ، مدیر عملیات و برنامه های تجاری زنان در  Covation Center ، قبل از اینکه ارزش ایده را ناخن بزنید ، از نوشتن یک طرح تجاری یا طوفان مغزی یک نام تجاری ، به کارآفرینان هشدار می دهد. 

دساولنیرز گفت: "بسیاری از مردم تصور می كنند كه ایده بسیار خوبی دارند و بدون اینكه فكر كنند مشتری هایشان چه خواهد بود ، شروع به راه اندازی مشاغل خود می كنند یا اینکه چرا این افراد می خواهند از آنها خرید كنند یا آنها را استخدام كنند." 

"دوم ، شما باید روشن کنید که چرا می خواهید با این مشتریان کار کنید - آیا شما علاقه دارید زندگی مردم را آسان تر کنید؟ یا از ایجاد هنر برای ایجاد رنگ در دنیای آنها لذت می برید؟ شناسایی این پاسخ ها به روشن شدن رسالت شما کمک می کند. سوم ، شما می خواهید برای تعریف نحوه ارائه این ارزش به مشتریان و نحوه برقراری ارتباط با آنها به روشی که آنها مایل به پرداخت آن هستند. " 

در مرحله ایده پردازی ، باید جزئیات اصلی را اتو کنید. اگر این ایده چیزی نیست که شما به آن علاقه داشته باشید یا اگر بازاری برای خلق شما وجود نداشته باشد ، ممکن است زمان ایده پردازی سایر ایده ها فرا رسیده باشد.

2. یک طرح تجاری بنویسید.

هنگامی که ایده خود را عملی کردید ، باید چند سوال مهم از خود بپرسید: هدف از کار شما چیست؟ به کی می فروشی؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تأمین می کنید؟ این سوالات را می توان در یک برنامه تجاری خوب نوشته شده پاسخ داد. 

بسیاری از اشتباهات باعث شده است که مشاغل جدید بدون تعمق در این جنبه های تجاری به سرعت وارد امور شوند. شما باید پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید. چه کسی قصد خرید محصول یا خدمات شما را دارد؟ اگر نمی توانید شواهدی را در مورد تقاضای ایده خود پیدا کنید ، پس چه فایده ای خواهد داشت؟ 

تحقیقات بازار را انجام دهید.

انجام تحقیقات کامل در زمینه زمینه و مشخصات جمعیتی مشتریان بالقوه ، بخش مهمی در تهیه یک طرح تجاری است. این شامل انجام نظرسنجی ها ، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق درباره سئو و داده های عمومی است. 

تحقیقات بازار به شما کمک می کند مشتری هدف خود - نیازها ، ترجیحات و رفتار آنها - و همچنین صنعت و رقبا را درک کنید. اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) برای درک بهتر فرصت ها و محدودیت های موجود در بازار شما ، توصیه می کند که اطلاعات دموگرافیک را جمع آوری کنید. 

بهترین مشاغل کوچک دارای محصولات یا خدماتی هستند که از رقبا متفاوت است. این تأثیر چشمگیری در فضای رقابتی شما دارد و به شما امکان می دهد ارزش منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه منتقل کنید. راهنمای انجام تحقیقات بازار را می توان  در سایت خواهر ما ، business.com یافت . 

یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید.

همچنین بهتر است هنگام تدوین برنامه تجاری خود ، یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید. ایجاد ایده درباره اینکه چگونه در نهایت از تجارت خارج می شوید ، شما را مجبور می کند به آینده نگاه کنید. 

جوش تولی  مدیرعامل هر دو شرکت Tribal Holdings و  همچنین گفت: "اغلب اوقات ، کارآفرینان جدید به قدری از تجارت خود بسیار هیجان زده هستند و مطمئن هستند که همه در هر کجا مشتری خواهند بود. در صورت وجود وقت کمی برای نشان دادن برنامه ترک تجارت می دهند."  از Kavana . 

"وقتی سوار هواپیما می شوید ، اولین چیزی که آنها به شما نشان می دهند چیست؟ چگونه از آن خلاص شویم. وقتی به یک فیلم می روید ، قبل از شروع پخش این ویژگی به چه چیزی اشاره می کنند؟ محل خروج کجاست. هفته اول شما از مهد کودک ، آنها همه بچه ها را به صف می کنند و به آنها تمرین می دهند تا از ساختمان خارج شوند. من بارها شاهد رهبران تجاری بوده ام که سه یا چهار مسیر خروجی از پیش تعیین شده ندارند. این منجر به کاهش ارزش شرکت و حتی روابط خانوادگی را از بین برد. " 

یک طرح تجاری به شما کمک می کند بفهمید شرکت شما به کجا می رود ، چگونه بر مشکلات احتمالی غلبه می کند و برای ادامه آن به چه چیزهایی نیاز دارید. راهنمای کامل ما برای نوشتن یک طرح تجاری را بررسی کنید ، و هنگامی که شما آماده کاغذ زدن قلم هستید ،  این الگوهای رایگان  می توانند به شما کمک کنند.

[مشاهده مطلب مرتبط:  بهترین نرم افزار طرح تجاری ]

3. دارایی خود را ارزیابی کنید.

شروع هر مشاغل دارای قیمت است بنابراین باید تعیین کنید که چگونه این هزینه ها را تأمین می کنید. آیا ابزار لازم برای تأمین اعتبار استارت خود را دارید یا اینکه باید وام بگیرید؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را برای تمرکز بر کار خود رها کنید ، آیا پول لازم برای تأمین هزینه های خود را تا زمانی که سود کسب نکنید کنار گذاشته اید؟ بهتر است بدانید که هزینه راه اندازی شما چقدر است. 

بسیاری از استارت آپ ها شکست می خورند زیرا قبل از اینکه سود خود را بدست آورند ، بی پول می شوند. هرگز فکر بدی نیست که مقدار سرمایه اولیه خود را بیش از حد لازم تخمین بزنید ، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار درآمد پایدار کسب کند. 

آنالیز تساوی را انجام دهید.

یکی از روش هایی که می توانید میزان پول خود را تعیین کنید این است که یک تحلیل تجزیه و تحلیل کنید . این یک عنصر اساسی برنامه ریزی مالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند که شرکت ، محصول یا خدمات آنها چه زمانی سودآور خواهد بود. 

فرمول ساده است.

  • هزینه های ثابت / (قیمت متوسط ​​- هزینه های متغیر) = نقطه سربه سر 

هر کارآفرین باید از این فرمول به عنوان ابزاری استفاده کند زیرا به شما اطلاع می دهد حداقل عملکردی که کسب و کار شما باید برای جلوگیری از از دست دادن پول داشته باشد. علاوه بر این ، به شما کمک می کند دقیقاً از کجا سود خود را بدست آورید ، بنابراین می توانید اهداف تولید را بر این اساس تعیین کنید. 

در اینجا سه ​​دلیل رایج برای انجام تجزیه و تحلیل تساوی وجود دارد: 

  1. سودآوری را تعیین کنید . این به طور کلی بالاترین علاقه هر صاحب مشاغل است. از خود بپرسید : برای تأمین هزینه هایم چه مقدار درآمد لازم است ایجاد کنم؟ کدام محصولات یا خدمات سود می برند و کدام یک با ضرر فروخته می شوند؟

  2. قیمت یک محصول یا خدمات . وقتی بیشتر مردم به قیمت گذاری فکر می کنند ، در نظر می گیرند که هزینه تولید محصولشان چقدر است و رقبا چگونه محصولاتشان را قیمت گذاری می کنند. از خود بپرسید : نرخ های ثابت چقدر است ، هزینه های متغیر چقدر است و هزینه کل چیست؟ هزینه هر کالای فیزیکی چقدر است و هزینه کارگر چقدر است؟

  3. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. چه حجم کالاها یا خدماتی را باید بفروشید تا سودآور باشد؟ از خود بپرسید : چگونه می توانم هزینه های ثابت کلی خود را کاهش دهم؟ چگونه می توانم هزینه های متغیر در واحد را کاهش دهم؟ چگونه می توانم فروش را بهبود بخشم؟ 

مراقب هزینه های خود باشید.

هنگام شروع کار بیش از حد هزینه نکنید. انواع خریدهایی را که برای تجارت شما منطقی است بفهمید و از صرف بیش از حد تجهیزات جدید و فانتزی که به شما در رسیدن به اهداف تجاری کمک نمی کنند ، اجتناب کنید. 

ژان پالدان ، بنیانگذار و مدیرعامل Rare Form New Media ، گفت: "بسیاری از استارت آپ ها تمایل دارند که پول خود را برای کارهای غیرضروری خرج کنند  ." "ما با استارتاپی کار کردیم که دو کارمند داشت اما مبلغ زیادی را صرف فضای اداری کردیم که برای 20 نفر مناسب بود. آنها همچنین یک چاپگر پیشرفته حرفه ای را که برای یک تیم 100 نفره مناسب تر بود اجاره کرد (دارای کارتهای کلیدی برای ردیابی چه کسی بود چه زمانی و چه زمانی چاپ کنید). در زمان شروع کار کمترین هزینه را انجام دهید و فقط به مواردی بپردازید که برای رشد و موفقیت کسب و کار ضروری است. با استقرار شما می توانید تجملات را بدست آورید. "   

اگر به کمک مالی نیاز دارید ، وام تجاری از طریق بانک نقطه شروع خوبی است ، اگرچه تأمین این وام ها اغلب دشوار است. اگر قادر به گرفتن وام بانکی نیستید ، می توانید از طریق  اداره تجارت کوچک  (SBA) یا وام دهنده جایگزین برای وام کسب و کار کوچک درخواست کنید . [مشاهده داستان مرتبط:  بهترین وام جایگزین برای تجارت کوچک ] 

استارتاپ هایی که از قبل به بودجه قابل توجهی نیاز دارند ممکن است بخواهند سرمایه گذار را به وجود آورند . سرمایه گذاران می توانند چندین میلیون دلار یا بیشتر در اختیار یک شرکت نوپا قرار دهند ، با این انتظار که حامیان نقش عملی در اداره تجارت شما داشته باشند. 

متناوباً ، شما می توانید یک  کمپین سرمایه گذاری سرمایه جمعی برای جمع آوری مبالغ کمتری از پول از چندین پشتیبان راه اندازی کنید  Crowdfunding  در سالهای اخیر به شرکت های زیادی کمک کرده است و ده ها سیستم عامل سرمایه گذاری جمعی قابل اعتماد برای انواع مختلف مشاغل طراحی شده است. 

می توانید در مورد هر یک از این منابع سرمایه بیشتر بدانید و در راهنمای ما برای گزینه های تأمین مالی راه اندازی بیشتر اطلاعات بیشتری کسب کنید  

بانک تجاری مناسب را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب بانک تجاری مناسب ، اندازه مهم است. مارکوس انور ، بنیانگذار OhMy. کانادا بانک های کوچکتر جامعه را توصیه می کند زیرا آنها با شرایط بازار محلی هماهنگ هستند و براساس مشخصات و شخصیت کلی تجارت شما با شما کار می کنند. 

انور گفت: "آنها برخلاف بانک های بزرگی هستند که به امتیازات اعتباری شما توجه می کنند و برای وام گرفتن پول به مشاغل کوچک انتخاب بیشتری خواهند داشت." "نه تنها این ، بلکه بانک های کوچک می خواهند با شما رابطه شخصی برقرار کنند و در نهایت اگر به مشکلی برخورد کردید و مبلغی را از دست دادید به شما کمک می کنند. حسن دیگر در مورد بانک های کوچکتر این است که تصمیمات در سطح شعبه گرفته می شود ، سریعتر از بانکهای بزرگ که تصمیمات آنها در سطح بالاتری گرفته می شود. " 

انور معتقد است هنگام انتخاب بانک برای تجارت خود باید این سوالات را از خود بپرسید: 

  • چه چیزی برای من مهم است؟
  • آیا می خواهم با بانکی که می خواهد در هر زمینه ای به من کمک کند ، رابطه نزدیک برقرار کنم؟
  • آیا می خواهم فقط حساب بانکی دیگری باشم مانند اینکه بانک های بزرگ مرا مشاهده می کنند؟ 

در نهایت ، انتخاب بانک مناسب برای تجارت شما به نیازهای تجارت شما برمی گردد. نوشتن نیازهای بانکی شما می تواند تمرکز شما را بر روی آنچه باید به دنبال آن باشید کم کند. برای یافتن بهترین بانک برای مشاغل خود جلساتی را با بانکهای مختلف برنامه ریزی کنید و در مورد نحوه کار آنها با مشاغل کوچک سال کنید. [مشاهده مطلب مرتبط:  لیست بررسی حساب بانک تجارت: اسنادی که به آن نیاز دارید ]





:: برچسب‌ها: بازرگانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: